
Roman K.
Odpovedá do 5 hodín, na 100% správRoman K.
Doučovanie základnoškolskej a stredoškolskej matematiky a informatiky študentom pedagogiky.
- Doučuje aj online
- Od 7 €
- Preferované časy: poobede, večer
Popis
Mám vyštudovanú strednú školu informatiky, mám za sebou rok na univerzite Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach ako študent matematiky a informačných technológií a momentálne študujem učiteľstvo mat-inf na pedagogickej fakulte Trnavskej univerzity. Ovládam základnoškolskú a stredoškolskú matematiku, základy programovania v Jave a ovládanie mikrokontrolera Arduino.
Od strednej školy som doučoval niekoľko svojich spolužiakov, ktorým som pomohol prejsť ročníkom a rozhodol som sa rozšíriť svoje služby pre širšiu verejnosť. Mám skúsenosť aj s doučovaním študenta s ADHD.
Na moje lekcie sa vždy potrebujem pripraviť minimálne deň dopredu. Oboznámiť sa s učivom, ktoré sa bude preberať, poprípade prezrieť si nejaké fotky poznámok zo zošita. Na doučovanie prídem za študentom alebo je možné aj stretnutie vonku.
Typy lekcií
Skúšobná lekcia
Prvých 20 minút z prvého doučovania zadarmo. Po nich sa študent rozhodne, či chce pokračovať.
Doučovanie stredoškoláka
Doučovanie základnoškoláka
Doučovanie vysokoškoláka
Akceptujem len prípady, u ktorých som si istý, že učivo na 100% ovládam. Pred rezerváciou termínu na vysokoškolské doučovanie sa dôkladne informujem o akú tému presne ide.
Referencie (1)
+ Pridať referenciuIvana K.
Neoverená referenciaS doučovateĺom som veĺmi spokojný,výklad je porozumiteĺný,zaslal mi i pomocný mat.k výučbe. Ďakujem
Ďakujem pekne za referenciu. Dúfam, že sa bude v ďalšom štúdiu dariť.
Zodpovedané otázky (3)
Tento doučovateľ pomohol odpovedať na nasledujúce študijné otázky
Najdite najvacsie mozne n
Najdite najvacsie mozne n, pre ktore je mozne mnozinu (1,2,...,n) rozdelit do 5 neprazdnych podmnozin tak, aby cisla v kazdej podmnozine boli po dvoch nesudelitelne.
Môžu byť tri za sebou nasledujúce členy geometrickej postupnosti členmi aritmetickej postupnosti?
Môžu byť tri za sebou nasledujúce členy geometrickej postupnosti členmi aritmetickej postupnosti?