Pricemania Academy

Pricemania Academy - company-type-


Web: www. *** - zobraziť
Tel.: +421 *** - zobraziť

kontaktovať emailom

Adresa:
Priemyselná 1/A,
821 09 Bratislava
 


Nauč sa všetko, čo potrebuješ vedieť o e-commerce

Pricemania Academy ti ponúka jedinečný vzdelávací program pre e-shopy a on-line firmy pôsobiace na slovenskom trhu. Formou interaktívnych workshopov a webinárov účastníkov prevedieme celou problematikou on-line podnikania.

Naučíš sa, ako vybrať správny segment a cieľovú skupinu, cez dlhodobo udržateľnú cenotvorbu tvojich produktov a služieb, spustenie použiteľného a na mobilné technológie optimalizovaného webu, získavanie a zvyšovanie návštevnosti a jej premenu na reálnych zákazníkov, až po otázky budovania značky, vzťahov so zákazníkmi a médiami a prípravu projektu na pôsobenie na zahraničných trhoch.

Lektorky a lektori

Michal

Michal

CEO Pricemania
Vladimír

Vladimír

SEO/SEM konzultant Riešenia.com
Daniel

Daniel

Marketing manager, B2B Group
Simona

Simona

Kavickari.sk

Referencie

Workshop odporúčam každému, kto robí biznis, a to z dôvodu, že dnes naozaj veľká masa komunikuje cez tablety a smartfóny, a to veľmi veľa cez sociálne média. Preto z hľadiska marketigu je neakceptovateľné prehliadať tento fakt. Workshop preto, aby ste to nie len robili, ale robili dobre.

Gabriela

Workshop by som určite odporučil ďalej. Ako vždy tam bola super atmosféra, školiteľ profík, ktorý sa vyzná. Po organizačnej stránke bol tiež na vysokej úrovni.

Tomáš

Workshop Sociálne médiá hodnotím veľmi pozitívne. Školiteľ prednášal zaujímavo, na Slovensku nepodstatné médiá prešiel informatívne a podrobnejšie sa venoval len Facebooku. Oboznámil nás nielen so štandardnými odporúčaniami, ale upozornil nás aj na nové pravidlá a riziká komunikácie na tejto sociálnej sieti. Oceňujem konkrétne rady jednotlivým účastníkom školenia, ako vylepšiť ich Facebook fan pages.

Valéria

Aktuálne kurzy

Google Adwords pre začiatočníkov

Cena: 199€ - 9:30 -16:30

Rozloženie kurzu: 9:30 -16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI SEMINÁRA ZÚČASTNIŤ:

Tento seminár vám ponúkne náhľad do sveta internetovej PPC (Pay-per-click) reklamy. Naučí vás používať základné výrazy, prehľad najdôležitejších nástrojov a poskytne vám pohľad do práce online marketingovej agentúry a spoločností, ktoré ho využívajú na profesionálnej úrovni v rôznych krajinách. Na konkrétnych príkladoch vám ukážeme, ako sa pomocou reklamného systému Google AdWords dá na vaše stránky získať viac relevantných návštevníkov, a tým aj zvýšiť tržby a zisk.

Google Tag Manager

Cena: 149€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI ZÚČASTNIŤ NA SEMINÁRI:

Väčšina firiem či vlastníkov e-shopu nemá priamy prístup do webu, kde by si mohli vkladať potrebné kódy pre PPC systémy či Google Analytics a musia to riešiť cez programátorov, ktorí stoja peniaze a celý proces zdržujú. Celý tento problém rieši Google Tag Manager (Správca značiek Google), s ktorým môžete ušetriť čas aj peniaze pri nasadzovaní nových meracích kódov na svoj web či weby klientov. Programátor vloží len jeden kód do webu a následne si cez intuitívne rozhranie vkladáte všetko sami. Navyše odstraňujete problém, kedy sa vám pri skúšaní rôznych marketingových kanálov a aktivít nabaľujú do zdrojového kódu rôzne skripty, ktoré následne už neodstraňujete a spomaľujete tak načítanie celej stránky. Zároveň si vďaka Google Tag Managerovi môžete urobiť poriadok v zostávajúcich meracích kódoch – vždy je jasné, za akých podmienok a kde sa dané kódy spúšťajú.
Zúčastnite sa školenia Google Tag Manager, ak spúšťate nový webový projekt či upgradujete súčasný a chcete správne implementovať meranie Google Analytics a kódy reklamných systémov, ktoré budú jednoducho aktualizovateľné.


Psychológia spotrebiteľa

Cena: 149€ - 9:30-16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30-16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ?

V dobe rastúcej konkurencie pre predajcov a prakticky neobmedzených možností pre zákazníkov sa úspešnými stanú iba firmy, ktoré dokážu preniknúť do hláv a myslí zákazníkov.

Kontext, a nastavenie rozhodovacieho procesu zákazníkov sú často dôležitejšie ako ponúkaný produkt alebo služba. Podvedomé emócie a zaužívané rozhodovacie vzorce ovplyvňujú zákazníkov oveľa viac ako si myslíme.

Tento seminár vás naučí ako využívať zákazníkovu psychológiu vo váš prospech. Dá vám súbor okamžite aplikovateľných nástrojov, ktoré vás spravia presvedčivejšími a váš biznis efektívnejší a profitabilnejší.


SEO pre začiatočníkov

Cena: 199€ - 9:30 – 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 – 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ:

  • vyhľadávače sú v on-line marketingu väčšinou jedným z kľúčových zdrojov návštevnosti a obratu
  • preto je dôležité pochopiť, ako fungujú a ako dokážete ovplyvniť vaše pozície vo výsledkoch vyhľadávania
  • workshop SEO pre začiatočníkov vás prevedie problematikou od základov a poskytne vám dostatočný priestor pre pochopenie všetkých hlavných princípov
  • pripravte sa na praktické poznatky a vysvetlenia, vďaka ktorým dokážete problematiku SEO uchopiť a zanalyzovať váš súčasný stav
  • po školení by ste mali mať jasnú predstavu o tom, čo na vašom webe treba vylepšiť, aby ste zvyšovali návštevnosť z vyhľadávačov
  • na tento workshop nadväzuje SEO pre pokročilých, kde sa budeme venovať pokročilejším technikám SEO a konkrétnym problémom pri väčších projektoch

Ako vybudovať úspešný e-shop a nezblázniť sa

Cena: 149€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI SEMINÁRU ZÚČASTNIŤ?

Rozhodli ste sa založiť e-shop a zrazu zisťujete, že to nie je také jednoduché, ako ste si predstavovali? E-shop už máte, ale potrebuje reštart, nie ste spokojný s dodávateľom, potrebujete redizajn? Zúčastnite sa workshopu Ako vybudovať úspešný e-shop a nezblázniť sa a rozbehnite svoj projekt (znovu) úspešne!

Webový copywriting

Cena: 199€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ?

Obsah webstránok je dôležitý nielen pre vyhľadávače, ale hlavne pre samotných zákazníkov.
Najlepšie webstránky sú vytvárané na základe obsahu. Zúčastnite sa workshopu na tému copywriting a pochopte pravidlá štruktúrovania webstránok a textov

Naučte sa povedať viac menej slovami a písať pre zaneprádzených ľudí. Posvietime si aj na nadpisy a podnadpisy. Práve tie sú najdôležitejšie texty na webstránke, pretože sú často to jediné, čo návštevník zachytí. Predmetom školenia sú aj pravidlá písania emailov a online inzercie. A na záver si vyskúšame akopracovať s osvedčenými trikmi pre zvýšenie presvedčivosti a konverzie.


Google Analytics pre pokročilých

Cena: 199€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ:

Pretože Google Analytics v sebe ukrýva mnoho pokročilých funkcií a možností, o ktorých málokto vie, ale v skutočnosti dodávajú analytikom pri vyhodnocovaní obrovskú pridanú hodnotu.
  • Google Analytics napríklad umožňuje zbierať demografické informácie o návštevníkoch (pohlavie, vek a podobne) a následne porovnávať štatistické dáta pre jednotlivé segmenty užívateľov.
  • Umožňuje taktiež pripravovať si vlastné reporty na mieru tak, aby sa vám uľahčilo overovanie vlastných hypotéz.
  • Čerešničkou sú potom možnosti importovania nákladov z iných inzertných systémov ako Google AdWords. Priamo v reportoch kampaní tak môžete mať hodnoty ako ROI alebo margin aj pri kampaniach v systéme Etarget, Facebook, Sklik alebo iných systémoch.

Inbound marketing

Cena: 149€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ?

Inbound Marketing je pomenovanie takých foriem online marketingu, ktoré si nevyžadujú platenie mediálneho priestoru, ako je to v prípade tradičnej reklamy (rádio, tlač, OOH a televízia). Ako príklad možno uviesť SEO optimalizáciu, sociálne médiá, blogovanie a online PR.

Inbound marketing predstavuje celú stratégiu online marketingu, v ktorej získavate návštevníkov, záujemcov o váš produkt a postupným procesom vytvárania obsahu ich premieňate na zákazníkov. Naučíme vás, ako sa na Inbound marketing pripraviť, ako ho využívať a merať a ako spolu poprepájať jednotlivé komunikačné kanály. Cieľom školenia o inbound marketingu je nadobudnúť vedomosti o možnostiach prepojenia komunikačných kanálov a online marketingových stratégií.


Google Adwords pre pokročilých

Cena: 199€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI ZÚČASTNIŤNA SEMINÁRI:

Pretože vaše kampane vám môžu vždy priniesť viac, ako prinášajú teraz. Investície do znalostí noviniek a pokročilých princípov optimalizácie sa vám obratom vrátia vo vyššej návratnosti investícií či v efektívnejšej spolupráci s agentúrou. V praktickej časti zistíte tipy pre vylepšenie vašich vlastných kampaní.


SEO pre pokročilých (Pokročilé SEO stratégie a techniky)

Cena: 199€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI NA WORKSHOPE ZÚČASTNIŤ:

SEO na istej úrovni ovláda už mnoho ľudí. V niektorých segmentoch podnikania môže byť rozdiel medzi prvou a druhou pozíciou spôsobený len vyššou znalosťou marketéra. Na školení SEO pre pokročilých sa naučíte ako pri SEO pracovať efektívne, ako využiť dostupné nástroje pre pokročilé SEO, ako odhaliť diery na trhu, ktoré vaša konkurencia nevidí a ako prístupnosť a použiteľnosť webových stránok ovplyvňuje SEO. To všetko okorenené znalosťami niektorých algoritmov vyhľadávačov.

Ak pracujete v internetovom marketingu pre niekoľkých klientov, ak vlastníte e-shop, stredný až veľký web, toto školenie je pre vás. 


Ako správne robiť e-mail marketing?

Cena: 199€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:

E-mail marketing má z priamych nástrojov marketingu najväčšiu návratnosť. Aby sme tento výborný štatistický údaj pretavili do praxe, je potrebné pristupovať k e-mail marketingu premyslene a cieľavedome: vytvoriť pútavý obsah e-mailu vrátane „call to action”, neposielať nevyžiadané e-maily, budovať si kvalitnú databázu príjemcov a umožniť príjemcom jednoducho sa odhlásiť z prijímania newslettrov. Keď k tomu doplníte profesionálny nástroj na e-mail marketing, zvýšite tým doručiteľnosť a získate výbornú spätnú väzbu. To prinesie kvalitné výsledky a zásah vysokého ROI vás určite neminie. Ak sa chcete dozvedieť ako naplniť tento potenciál e-mail marketingu, workshop je určený pre vás.


Ako sa dostať na titulky magazínov

Cena: 149€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:

O konkurencii sa píše a o vás nie. Redaktori testujú výrobky podobného zamerania ako sú tie vaše, ale vaše tam chýbajú. Ste inšpirujúca osobnosť, máte zaujímavý a iný produkt, rozbiehate e-shop a nikto o vás nevie. Ako sa dostať do médií? Poradíme vám!

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:

Pre tých, ktorí chcú porozumieť magickému slovíčku PR, chcú spoznať, ako fungujú média, ako vyzerá redakcia a ako sa dostať k tomu, že si jedného dňa nalistujú článok v magazíne / časopise o sebe či svojom produkte.

ČO BY STE UŽ MALI OVLÁDAŤ PRED ÚČASŤOU NA WORKSHOPE:

Pravopis, prípadne mať neskôr po ruke niekoho, kto ho dobre ovláda. :)

Sociálne médiá

Cena: 199€ - 9:30 - 16:30

Rozloženie kurzu: 1x 9:30 - 16:30

Termíny:

PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ?

Sociálne médiá sú obrovským fenoménom a predstavujú veľký potenciál. Marketéri a majitelia firiem by mali vedieť, ako ho využiť. Je však veľmi jednoduché stratiť sa v nich a iba máloktoré firmy dokážu na sociálnych sieťach pôsobiť úspešne. Workshop Sociálne médiá vám pomôže zorientovať sa v tom, ako fungujú tie najznámejšie sociálne siete a naučí vás, ako ich úspešne využívať vo svoj prospech.




Zaujala vás ponuka vzdelávacieho centra? Neváhajte a priamo ich kontaktujte.
Osloviť priamo firmu Pricemania Academy

Pozrieť kontakty Pricemania Academy