Author's photo
Adam F.
Excel

Mam subor dat - tel cislo, meno priezvsko, Firma

Ako sa da nastavit automaticke rozdelovanie podla firmy v rozdielnych sheetoch? potrebujem to automaticky, nenapada ma nic

7 odpovedí
Ahoj,
ja by som si raw data dala ako tabulku, na zaklade ktorej by som urbila pivot table, v ktorej si uz vyfiltrujes firmu ktoru potebujes.
Pitovku nasledne skopirovat do noveho sheetu a vybrat dalsiu firmu atd.
raz spravis a uz sa ti budu pivotky obnovovat same, ci uz s manualnym alebo automatickym refreshom.
Zdenka
Cez VLOOKUP a IF funkcie
avatar
Zmazaný účet
Cez kontigenčnú tabuľku na každom sheete.
avatar
Zmazaný účet
Riešil by som to cez VBA kód. Pivot table sú fajn, ale ak bude nová firma, tak bude sa musieť vždy vytvoriť nový pivot table v novom sheete a niekedy sa môže stať, že sa môže na nejakú firmu zabudnúť. keď už tak radšej Ms access, ako excel.
Dobrý deň,

riešil by som to cez kombináciu kontingenčnej tabľuky a VBA. Pivotky majú možnosť, ktorá sa označuje v slovenčine "Zobraziť strany filtra zostáv" a tá Vám vygeneruje KT pre daný filter (každú obmenu premennej vo filtri) na samostatnom hárku. To znamená, že ak máte vo filtri napr. svetadiel, tak na jednom hárku získate kontingenčnú tabuľku pre Európu, na druhom pre Áziu atď.
avatar
Zmazaný účet
kopirovat najlepsie vsetky riadky stlpcov tym ze kliknete a cisla stlpcov zo shiftom,prilepit->prilepit specialne->prilepit prepojenia a potom uz len filter nastavit, po kazdom doplneni treba filter aktualizovat
Prílohy:
Answer image
Ak máte office365, tak dá sa použiť funkcia filter,