study questions

Навчальні запитання

Швидка допомога з домашніх завдань
або
Silvia H.

Nárys, bokorys, pôdorys

Prosím aký má byť narys,pôdorys, bokorys ? Ďakujem

Angelika S.

Obklad

Steny kúpeľne dlhej 3m a širokej 2m treba obložiť obkladackami so stranou dlhou 10 cm. Koľko obkladaciek potrebujeme,ak budeme steny obkladat do výšky 1,5 m ?

Jana K.

mierka plánu a mapy

Mierka na mape je v pomerne 1:50000. Akej vzdialenosti v skutočnosti zodpovedá 1 cm na mape?

Barbora M.

početnosť

Dobrý deň, vedel by mi niekto prosím pomôcť s týmto príkladom? najlepšie celý postup: Určte početnosť a relatívnu početnosť jednotlivých písmen abecedy zo strany 25,úlohu riešte tak že najprv spočítate všetky písmená abecedy na tejto strane, a potom zistite početnosť jedného písmena a vypočítajte…

Angelika S.

Džús

Vo fľaši boli 2 litre džúsu. Najskôr z neho Tomáš odlial tri pätiny a potom Katka jednu polovicu zo zvyšku. Koľko decilitrov džúsu ostalo vo fľaši? Ďakujem za pomoc.

Angelika S.

Uhly

Pre veľkosti vnútorných uhlov trojuholníka ABC platí: alfa:beta=1:2, beta:gama=10:3. Uhol alfa meria ? Ďakujem za pomoc.

Angelika S.

Obsah

Aký je obsah vysrafovnej časti na obrázku,ak strana štvorca má dĺžku 4 dm?

Johanna T.

Funkcia

Prosím Vás vypočítajte funkciu f: y=1-(1/2)x, pričom x patrí (-nekonečno;2>. Poprosím aj inverznú funkciu. Vopred ďakujem.

Kamila V.

Analytická geometria

Dobrý deň poprosila by som o celý postup riešenia tohto príkladu: Dané sú body A[2┤;0;├ 5], B [3┤ ;-1;├ 3], C[4┤;-2;├ 0] , D[5┤;2;-├ 1], F[6┤;2;├ -1]. Vypočítajte uhol priamky AF a roviny BCD. Za odpoveď vopred ďakujem.

Kamila V.

Analytická geometria

Poprosila by som o celé vysvetlenie tohto príkladu. Rozhodnite, akú vzájomnú polohu majú roviny dané týmito rovnicami: τ: x + 2y – z + 1 = 0 φ: -4x + 6y – 2z + 5 = 0 Za odpoveď vopred ďakujem.