Author's photo
Dominika B.
anglický jazyk

preklad textu

Dobrý deň, môžem poprosiť o preklad? Ďakujem.

As the pace of change in the 21st century continues, so too does the development of online virtual spaces. Virtual technology got its start in the computer gaming world, but has now matured into imtnersive interfaces and 313 environments to suit every need. Games, simulations and virtual worlds are now engaging learners around the world in and out of school in multifaceted interactive experiences. Every day there is a new story about online worlds offering new interactive simulations and imniersive experiences. Unfortunately, for those not at the cutting edge of game technologies, all this talk of virtual worlds, avatars, MMORPGs and the metaverse seems right out of a science fiction novel. Yet there are now hundreds of virtual worlds aimed at preschoolers through to adults, with millions of players involved in social interactions and gaming adventures. Following the seemingly limitless opportunities for enhancing learning through using Web 2.0 new media tools, virtual worlds are offering educators challenging new ways of communicating, connecting, sharing and knowing unique to virtual worlds. Virtual worlds are practical places for both formal and informal learning for teachers and students, offering extraordinary opportunities for visualisation and authentic learning. Predicting the future is notoriously unreliable. However, if educators are to shape the future of learning, understand what may be emerging, explore its implications for education and recognise how best to harness these changes for school libraries, the new frontiers of virtual worlds should not be missed for the fun they offer and the innovation in pedagogy they can support. This book explores these possibilities and the growing importance and variety of virtual worlds available for formal and informal learning and teaching.

1 answer
Dobrý deň, posielam taký voľný preklad, tak hádam bude stačiť.
Ak by ste mali otázku, kľudne sa spýtajte
Prajem pekný deň.

S rastúcim tempom zmien v 21. storočí pokračuje aj vývoj virtuálneho prostredia. Virtuálne technológie začali v svete počítačových hier, teraz nadobúdajú dokonalé rozhranie a 313 prostredí na splnenie všetkých potrieb. Hry, simulácie a virtuálny svet pútajú ľudí (žiakov/učiacich sa ľudí) po celom svete v škole aj mimo školy na mnohostranné interaktívne zážitky. Každý deň pribúdajú nové príbehy o online svetoch ponúkajúcich nové interaktívne simulácie a imerzívne skúsenosti. Bohužiaľ, pre tých, ktorí nie sú v sektoroch špičkových herných technológii, všetky tieto veci ako virtuálne svety, avatary, MMORPGs a metaverzy pripomínajú skôr niečo,čo by sme našli v scifi kihe. Napriek tomu sú stovky virtuálnych svetov určených od predškolákov až po dospelých, ss miliónmi hráčov zapojených do sociálnych interakcií a herných dobrodružstiev. Nasledujúc zdanlivo neobmedzené možnosti pre rozširovanie učenia cez Web 2,0 nové nástroje, virtuálne svety ponúkajú pedagógom nové formy komunikácie, spojenia, zdieľania a poznania, ktoré sú jedinečné pre virtuálne svety. Virtuálne svety sú praktickým miestom pre obe, formálne i neformálne spôsoby učenia pre učiteľov aj študentov , poskytujúc výnimočné možnosti pre vizualizáciu a autentické učenie. Predpovedanie budúcnosti je notoricky nespoľahlivé. Napriek tomu ak pedagógovia majú formovať budúcnosť vzdelávania, poznať čo je vznikajúce, objavovať implikáciu pre vzdelávanie a rozpoznať ako najlepšie zužitkovať tieto zmeny pre školské knihovne, nové hranice virtuálneho svetu by nemali zostať bez povšimnutia kvôli zábave, ktorú ponúkajú a kvôli inováciam, ktoré môžu vo vzdelávaní priniesť. Táto kniha objavuje tieto možnosti a rastúcu dôležitosť a rozmanitosť virtuálnych svetov, ktoré sú k dispozícii pre formálne aj neformálne spôsoby učenia a vyučovania.