Author's photo
Michaela Ť.
marketing

Úloha 2 – Každú zisťovanú informáciu získanú výskumom o respondentoch: 1. graficky spracujte 2

1. graf (samozrejme, že najprv má byť zdrojová tabuľka, ale tá nie je povinná, vyplýva to aj z ukážky). Typ grafu si môžete zvoliť, no umiestnenie na strane treba dodržať podľa ukážky,
2. slovne ju popísať,
3. zhodnotiť výsledok - autor zhodnotí výsledok svojej práce kvalitatívne, t. j. opiera sa o výsledky zistené dotazníkom a dopĺňa ich vlastným komentárom, prečo sú podľa neho takéto údaje.

Príklad - Spracovanie údajov z dotazníka
Realizujete marketingový výskum – dopytovaním - formou online dotazníka, ktorého cieľom je
zistiť, aké zamestnanecké výhody poskytuje vami vybraná spoločnosť svojim zamestnancom.
Dotazník obsahoval 17 otázok a bol rozposlaný všetkým zamestnancom spoločnosti, t. j. 250
zamestnancom. Vrátilo sa vám 116 vyplnených dotazníkov.
Z dotazníkového výskumu vyplýva, že ich vyplnilo 79 žien a 33 mužov vo veku od 18 do 70 rokov,
konkrétne 16 zamestnancov vo veku 51 – 70 rokov, 79 zamestnancov vo veku 31 – 50 rokov a 21
zamestnancov vo veku 18 – 30 rokov. Zistili sme, že dĺžka pracovného pomeru bola u 70 respondentov
od 2 – 4 rokov, u 12 respondentov je do dvoch rokov a u 34 respondentov je v spoločnosti dlhšie ako 4
roky.

1 answer
S čím vlastne chcete pomôcť? Viem vám vysvetliť, ako tie grafy urobiť, ale nie som ochotný to robiť za vás.
Comments:
Michaela Ť.
Dobrý deň, stačí mi keď by ste mi to vedeli vysvetliť. Nejde mi o vypracovanie domácej úlohy, nakoľko si to potrebujem vypracovať sama. Ďakujem. S pozdravom Ťapajová.