FAQ



Zabudol som heslo

Ak nevieš svoje heslo, môžeš si ho jednoducho obnoviť, zo stránky zabudnuté heslo. Takto sa ti odošle potvrdzovací email, pomocou ktorého si nastavíš nové heslo.

Môžem vás kontaktovať telefonicky?

Bohužiaľ nie, môžete nám napísať správu cez formulár na stránke. Na správy zvyčajne odpovedáme do 24 hodín.

Ako nájdem viac študentov?

Zakúpením balíčka okamžite zlepšíš pozície tvojho profilu, ktorí uvidí viac študentov a tým sa zvýši tvoja šanca aby ťa oslovili. Ak by si nebol(a) spokojný(á) garantujeme ti vrátenie peňazí.

Prečo ste zamietli moju profilovú fotografiu?

Na DoučMa.sk veľmi dbáme na kvalitu portálu. Kvalitná fotografia pomôže, aj tebe získať a osloviť viac študentov. Pri nahrávaní fotografie uvádzame príklady, akú fotografiu zvoliť. Obrázky, ktoré nespĺňajú tieto kritéria sú administrátorom stránky zamietnuté.

Prečo je nahratie profilovej fotografie povinné?

Profilová fotografia zvyšuje tvoje šance na to, aby ťa oslovili študenti. Taktiež tým buduješ dôveru tvojho profilu u študentov a rodičov.

Neprišiel mi potvrdzovací email

Pozri prosím aj iné záložky vo svojej mailovej schránke. Niekedy môže prevádzkovaľ mailovej schránky zaradiť do kategórie SPAM.

Prestal(a) som prijímať push notifikácie na môj mobilný telefón alebo počítač

Ak sa vyskytne takýto problém, aktivuj si ich znovu v nastaveniach tvojho profilu.

Nechcem dostávať emaily s otázkami od študentov

Link na odhlásenie nájdeš v pätičke notifikačného emailu.

Nechcem dostávať informácie o verejných dopytoch na doučovanie

Odhlásiť z odberu sa môžeš prostredníctvom linku, ktorý nájdeš v pätičke každého emailu.

Môžem odmietnuť požiadavku od študenta aj bez aktivovaného balíčka?

Áno

Momentálne sa nevenujem doučovaniu, čo mám robiť?

V nastaveniach profilu môžeš zvoliť status "Mám plnú kapacitu", alebo môžeš deaktivovať svoj profil a jednoducho ho obnoviť kedykoľvek v budúcnosti.

Študenti neodpovedajú na moje správy

Zvyčajne je úspešnosť závislá od kvality napísanej správy. Je veľmi dôležité napísať dobrú správu, kde študenta oslovíš, povieš o svojich skúsenostiach a navrhneš termíny stretnutia. Správy kde napíšeš iba telefónne číslo majú nízke percento reakcií.

Môžem získať študentove kontaktné údaje?

Nie. Kvôli ochrane osobných údajov nemôžeme sprístupniť údaje študentov a doučovateľov. Môžete si ich vzájomne vymeniť v konverzácii na DoučMa.sk.

Niekto koho nepoznám zverejnil referenciu na mojom profile

Prosím kontaktuj nás cez formulár na stránke.

Niekto mi napísal urážlivú referenciu

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Určite sa o to postaráme, stačí aby si nám napísal(a), cez formulár na stránke.

Ako požiadam o referenciu?

Túto možnosť nájdeš v komunikácii so študentom, alebo môžeš pozvať iných na ohodnotenie profilu zo stránky prehľad.

Ako skryjem svoj profil z vyhľadávania na Google?

Túto možnosť nájdeš v časti upraviť profil v záložke súkromie. Zmena sa môže prejaviť po niekoľko dňoch, alebo 1-2 týždňoch.

Čo robíte s mojími osobnými údajmi?

Tvoje údaje sú v bezpečí a DoučMa.sk ich nepredáva tretím stranám.

Zmazal(a) som môj profil, ale stále je viditeľný vo výsledkoch vyhľadávania na Google

Po zmazaní tvojho profilu z nášho serveru, môže trvať až niekoľko týždňov než Google zaznamená zmenu na stránke. Bohužial tento proces nedokážeme urýchliť, keďže Google funguje úplne nezávisle od našej služby.

Ako deaktivujem môj profil?

V nastaveniach profilu na stránke "upraviť profil" v záložke súkromie nájdeš možnosť na deaktivovanie profilu. Vyhľadávač Google zvyčajne zaznamená zmenu za 1-2 tyždne.

Ako odstránim môj profil?

V nastaveniach profilu v časti súkromie môžeš deaktivovať tvoj profil. Zmena vo výsledkoch vyhľadavania internetových vyhľadávačov sa môže prejaviť po dlhšej dobe, niekedy aj 1-2 týždne.

Prečo je potrebná mesačná platba?

Platnosť balíčka sme určili na minimálne jeden mesiac. Niekedy trvá dlhšie než sa študent s lektorom vzájomne dohodnú, alebo je lektor oslovený. Balíčky s dlhšou platnosťou tak dávajú väčší zmysel a DoučMa.sk môže poskytnúť garanciu vrátenia peňazí.

Ako zruším predplatné?

Túto možnosť nájdeš v časti Upraviť profil v záložke predplatné. Predplatné vieš zrušiť jedným klikom.

Chcel by som využiť garanciu vrátenia peňazí, ako to urobiť?

Prosím kontaktuj emailom naše oddelenie služieb zákaznikom. Prosím nezabudni pripojiť aj IBAN kam platbu odoslať.

Prečo sú balíčky automaticky s predplatným?

Všetky balíčky na DoučMa.sk sú štandardne s predplatným, aby sme umožnili doučovateľom neobmedzene komunikovať so študentami a rodičmi. Balíček je možno kedykoľvek deaktivovať.

Prečo sa automaticky predĺžila platnosť balíčka, keď mám balíček dnes ešte celý deň platný?

Platnosť balíčka je vždy 1 mesiac. Platby prebiehajú v platobnom procesore automaticky v čase medzi 11:00 a 15:00 v rovnaký deň mesiaci. V praxi to znamená, že tvoj balíček by mohol byť od polnoci do času kým prebehne platba neaktívny, preto sme predĺžili platnosť balíčka o 1 deň. Pokiaľ chceš svoje predplatné zrušiť, je potrebné tak urobiť vždy predtým ako prebehne ďaľšia platba.

Môžem urobiť platbu cez SMS, alebo bankovým prevodom?

Realizovať platby je možné iba cez uvedené možnosti platby. Iné formy platby bohužiaľ momentálne nedokážeme spracovať.

Nepodarilo sa mi aktivovať balíček a platba neprešla, čo mám robiť?

Najčastejšie príčiny neúspešnej platby môžu byť: expirovaná karta, nedostatok prostriedkov na účte, nesprávne prepísaný CVV kód, nepovolené online platby, alebo nízky limit na online platby. V prípade ak sa nejedná o ani jednu z možností, spoj sa prosím priamo so svojou bankou, kde ti problém pomôžu okamžite, rýchlo a bezplatne vyriešiť.

Chcem si nechať vyplatiť kredity na môj účet

Vyplatiť platbu na účet možno kedykoľvek zo stránky Prehľad. Zvyčajne je platba spracovaná do 1 pracovného dňa.

Musia byť platby za lekcie urobené iba cez DoučMa.sk?

So študentom si môžeš dohodnúť svoje vlastne podmienky doučovania a platby. Ak sa rozhodneš pre platby cez DoučMa.sk získaš istotu, že platby bezpečne prebehnú a môžeš dostať platbu aj v prípade ak hodina neprebehne a študent sa na hodinu nedostaví.

Nenašiel si odpoveď? Napíš nám!

Zabudol som svoje heslo

Ak nevieš svoje heslo, môžeš si ho jednoducho obnoviť, zo stránky zabudnuté heslo. Takto sa ti odošle potvrdzovací email, pomocou ktorého si nastavíš nové heslo.

Môžem Vás kontaktovať telefonicky?

Bohužiaľ naša spoločnosť neposkytuje telefonickú podporu klientov. Môžeš nás kontaktovať cez formulár na stránke. Na tvoju správu reagujeme cez pracovné dni do 24 hodín.

Hľadal som doučovanie, ale dostal som od Vás mailom požiadavky od študentov, ktorí hľadajú doučovanie. Prečo?

Všimli sme si, že mnoho študentov, ktorí hľadali doučovanie časom začalo doučovať. Preto si myslíme, že je dobré dať vedieť o tejto možnosti každému študentovi.

Napísal(a) som konkrétnemu doučovateľovi, prečo ma kontaktovali aj iní?

Pri kontaktovaní lektora si nechal(a) zvolenú možnosť "osloviť aj iných doučovateľov, ak tento neodpovie". Snažíme sa takto zvýšiť tvoju šancu, že doučovateľa(ku) nájdeš.

Overujete doučovateľov, ktorí inzerujú na stránke?

Veríme, že najlepší spôsob ako získať prehľad o kvalite doučovateľov sú skúsenosti od iných študentov. V profiloch možno vidieť referencie, počet odučených hodín, alebo prehľad o tom ako často a ako rýchlo lektor na správy odpovedá.

Kontaktoval(a) som niekoľko doučovateľov, ale nikto mi neodpovedal

Skús na stránke použit funkciu "Zadať dopyt". Tvoja požiadavka sa rozpošle vhodným doučovateľom a ozvú sa ti iba lektori, ktorí majú čas a záujem doučovať.

Prečo ste poslali moju požiadavku na doučovanie aj iným lektorom?

Pri odoslaní formuláru si zvolil(a) možnosť, aby sme oslovili aj iných lektorov, ak tento neodpovie. Snažíme sa tak urobiť maximum, aby si študent lektora vždy našiel.

Ako je možné odhlásiť sa z odberu emailov?

Link na odhlásenie z odberu nájdeš v pätičke každého emailu.

Ako odstránim svoj profil?

V nastaveniach profilu nájdeš záložku "súkromie", kde môžes profil zmazať.

Ako odstránim moju požiadavku tak aby sa nezobrazovala vo výsledkoch vyhľadávania v Google?

Svoju požiadavku na doučovanie môžeš deaktivovať vo svojej schránke správ. Vyhľadávač ju potom prestane zobrazovať vo výsledkoch vyhľadávania. Niekedy sa môže zmena prejaviť aj za 1-2 týždne.

Ako deaktivujem svoju požiadavku, aby som nedostával ponuky od lektorov?

Vo svojej schránke môžeš deaktivovať svoje požiadavky. Doučovatelia tak už na tvoju požiadavku nebudú môcť reagovať.

Lektor požadoval aby bola platba zaslaná na jeho bankový účet a potom prestal komunikovať.

Bohužiaľ nedokážeme pomôcť, ak sa platba uskutočnila mimo našu službu. Skús postupovať nasledovne: Pripomeň sa znovu lektorovi. Napíš referenciu o svojej skústenosti v profile lektora. V budúcnosti využi bezpečné platby v prostredí portálu DoučMa.sk.

Nenašiel si odpoveď? Napíš nám!