Bezplatná pomoc s domácou úlohou

  • opýtaj sa na otázku
  • získaj odpoveď za pár minút

Otázky


Potrebuješ rýchlu pomoc? Opýtaj sa doučovateľov na DoučMa.sk. Radi ti bezplatne pomôžu.


4. Napíšte, aké môžu byť v dvojatómovej molekule povolené hodnoty kvantového čísla ml (= zložka momentu hybnosti pozdĺž osi z, smer osi z je totožný so smerom väzby) pre molekulové orbitály: a) MO so symetriou sigma a napíšte, aké atómové orbitály prispievajú do MO b) MO so symetriou pí a…

Patrícia S.   |   chémia - vš

1.Prvý deň prešli žiaci 2/7 z plánovanej trasy. Druhý deň prešli 3/14 trasy. Ktorý deň prešli viac? 2.Danka s Jankou si spolu ušetrili 840 eur. Na výlete v Londýne minula Danka 2/5 z celkovej sumy, Janka 1/3 . Koľko eur minuli dievčatá v Londýne? 3.Na stavbu privážali tri autá stavebný…

Mirka V.   |   matematika - zš

1) ak to dame na spolocny menovatel (14) tak prvy den presli 4/14 a druhy den 3/14. takze prvy den presli viac

2) 2/5 + 1/3 = 6/15 + 5/15 = 11/15. 840/15 = 56 a to krat 11 = 616Eur minuli
alebo este sa to da (840/5)*2 + (840/3) = 336 + 280 = 616

3) 1,5tony sa rovna 3/2tony
takze 3/2 + 3/4 + 1/2 = 6/4 + 3/4 + 2/4 = 11/4 = 2 3/4tony, co je 2,75tony

4) o kolko je +/-
7/12 + 1/3 = 7/12 + 4/12 = 11/12
7/12 - 1/3 = 7/12 - 4/12 = 3/12
rozdiel je 11/12 - 3/12 = 8/12
takze sucet je vacsi o 8/12 (po zjednoduseni 4 = 2/3)

viete mi pomoct vypocitat priklady d, e , f , aky je tam postup dakujem za pomoc otazky su nahrane v prilohe

Adriana O.   |   matematika

jeden príklad e som vyriešila.......poprosila som tím "Doučma", aby to tam vložili

Ahojte, tak ešte jedna otázka na pomer: Keď jedna kružnica má polomer 10 a druhá 14, znamená to, že pomer polomerov je 1:1,4?

Claudia J.   |   matematika - sš

áno, je to to isté ako 10:14, teda aj 1:1,4 je správna odpoveď :)

Strany štvorca sme zväčšili v pomere 6 : 5. O koľko percent sa zväčšil jeho obsah. Prosim vysvetli mi niekto tento priklad s tym pomerom? co znamena zväčšili v pomere 6 : 5? Akoze zvacsit o 1.2?

Claudia J.   |   matematika - sš

Nie o 1,2 ale 1,2krát........ak by strana štvorca bola napríklad 3cm, po zväčšení by mala 3.1,2=3,6cm. Obsah šrvorca by sa z 3.3=9cm2 zväčšil na 3,6.3,6=12,96cm2 to je 1,44krát viac. 1,2.1,2=1.44. je teda väčší o 44stotín, teda o 44%. (percento je stotina). Treba to ale dokázať všeobecne, pre každú stranu čtvorca. Pôvodný šrvorec strana a. Zväčšený švorec strana 1,2a. Pôvodný obsah a2, nový obsak 1,44a2. prírastok 0,44, teda 44 stotín, teda 44%.

Kde začína hranica Európy a Ázie,a kadiaľ prechádza?

Michaela K.   |   geografia

Monika V máte úplne pravdu nestihol som reagovať ani

Dobry den, mam problem s nasledujucim prikladom, pri ktorom som sa dokazal dopracovat k tomu, ze A=2, ale dalsie nezname som nedokazal vypocitat :( B+C=-3 A-B-2C+D=12 4B+C-2D=-6 4A-4B+D=7 P.S: Vysledky (okrem A) mam za pomoci kalkulacky na internete, ktora m to vypocitala, ale chcel by som…

Jakub S.   |   matematika - sš

Doporučujem Gaussovu elimininačnú metódu so spätným chodom. Metóda vie určiť aj to, keď sústava nemá žiadne riešenie, alebo keď má nekonečne veľa riešení. V prípade záujmu napíš mail na info@learntube.sk

Riešenie ti môžem najprv vysvetliť cez webinár a následne poslať !

Ahojte, mám slovnú úlohu: Fero mal dať dokopy 1500€ svojim zamestnancom. Mal len 50eurové a 100eurové bankovky. Spolu bolo bankoviek 20. Koľko ktorých bankoviek mal? Prosím nie len rovnicu, ale aj vysvetlenie, ďakujem *príklad je vymyslený tak, aby to vyšlo, len potrebujem vedieť, ako to…

Katarína T.   |   matematika - zš

Ahoj, treba zostaviť 2 rovnice s 2 neznámymi.

x + y = 20 (x=počet kusov 50eurových bankoviek a y=počet kusov 100eurových bankoviek; a celkový počet bankoviek bol 20)

a

1500 = 50x + 100y (1500eur = "x" kusov 50eurových bankoviek + "y" kusov 100eurových bankoviek)

Výsledok ti vyjde x=10, y=10 :)

Dúfam, že som ti pomohol.

1) Koľko dievčat sa zúčastnilo súťaže Miss školy,ak deviatačky tvorili polovicu súťažiacich, dve tretiny zvyšných dievčat boli ôsmačky a siedmačky boli tri? 2) Miškova stará mama chová sliepky a králiky.Miško spočítal,že spolu majú 20 hláv a 64 nôh. Koľko ktorých zvierat chová stará mama? 3) Tri…

Alžbeta P.   |   matematika - zš

ak z celku polovica sú deviatačky tak na zvyšok zostane druhá polovica. Potom 1/2-2/3(čo sú ôsmačky) a dostaneme siedmačky a ich je 1/6. Ak potom 1/6 predstavuje 3 tak všetkých je 6.3 teda 18.

ako by bolo mozne co najlahsie vysvetlit pouzitie pascalovej vete

Adriana O.   |   matematika - sš

Asi by som nechal najskor kazdeho študenta urobil postup, ktorý robím sám : 1. narysuj si kruznicu s polomerom... ( dost veľkú ), 2. označ na nej 6 bodov, atď. pozri napr. http://home.pf.jcu.cz/~hasek/GEO4/GEO4_CZV_SS_Pascalova_veta.pdf ,
Nechal by som ich to robiť...