Práca s Maximou

uvazujte
- kruznicu K s polomerom r so zaciatkom v O
- otocenie R okolo zaciatku o uhol phi
- skalovanie S s faktorom sx,sy v rovine
- konkretny bod X kruznice K, zadany vseobecne (parametrom t v parametrizacii kruznice)

napiste skript, ktory v rovine:
- urci obraz kruznice K, ktory vznikne aplikaciou zlozenia transformacii S.R resp. R.S (oba obrazy)
- urci obraz bodu X v oboch transformaciach S.R a R.S
- vykresli kruznicu, oba jej obrazy, zvoleny bod i oba jeho obrazy,
pricom vsetko je vo vyslednom obrazku nalezite vyznacene a oznacene (legend / key)

odladte pre t=pi/2, phi=pi/4, sx=6, sy=3.

dajte si zalezat na estetike a vseobecnosti vykreslovania
(napr. hranice pre x- a y- sur urcite na zaklade vstupu, nie pevnymi hodnotami).