Dôkaz obsahu v osemuholníku
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či mi dokážete pomôcť s touto úlohou. Pochopila som, že sa to dá riešiť vyjadrením výšku na stranu a dosadením do vzorca, no nerozumiem jednotlivým krokom, resp. dá sa tento príklad riešiť aj inak, jednoduchšie? Ďakujem
Kvadraticke rovnice
Dobrý deň prajem, vedel by mi prosím niekto pomôcť s úlohou číslo 20 a tiež v 15 neviem ako postupovať v a) a d), keď mi vyšli desatinné čísla. Ďakujem veľmi pekne.
(x−3)! /(x−5)! = 3x − 4
(x−3)! /(x−5)! = 3x − 4 Vyrieš rovnicu, najprv urč podmienky, korene rovnice skontroluj s podmienkami riešenia a potom urob skúšku správnosti : (x−3)!/(x−5)!= 3x − 4
(x−3)! /(x−5)! = 3x − 4
Vyrieš rovnicu, najprv urč podmienky, korene rovnice skontroluj s podmienkami riešenia a potom urob skúšku správnosti : (x−3)!/(x−5)!= 3x − 4
(x−3)! /(x−5)! = 3x − 4
vyriešte túto rovnicu na faktorial určte jej podmienky a pošlite mi ju (x−3)!/(x−5)! = 3x − 4
Na kazdom z 15 skúskovÿch lístkov sú de otázky, ktoré sa neopakujú. Skúsany student má pripravené odpovede len na 25 otázok. Urète pravd
Na kazdom z 15 skúskovÿch lístkov sú de otázky, ktoré sa neopakujú. Skúsany student má pripravené odpovede len na 25 otázok. Urète pravdepodobnost too, ze Student urobi skusku, ak k tomu stací odpo- vedat na de otázky z jedného lístka, alebo na jednu otázku % prvého lístka a na urcenú otázku z…
V sále je 30 miest a z nich má 10 zlomenú opierku na ruky. 20 ludí náhodne zaujalo miesta V tejto sále. Urète pravdepodobnost toho, ze p
V sále je 30 miest a z nich má 10 zlomenú opierku na ruky. 20 ludí náhodne zaujalo miesta V tejto sále. Urète pravdepodobnost toho, ze práve 5 miest so zlomenymi rúckami bude obsadenych.