poprosim o pomoc s vysvetlenim ulohy pre mat 6. rocnik
Znazornite na jednu ciselnu os cisla 0,3; 0,5; 0,43;0,37 a 0,63 . Aku vzdialenost si zvolite medzi cislami 0,3 a 0,5 ? Dakujeme pekne za pomoc
matematika
Matematika
Potrebuiem pomôcť s riešením tohto príkladu, potrebovala by som to mať vypracované v ľubovoľnom softvéri (napr.matlab, nie wolframalpha)V trojrozmernej súradnicovej sústave (o,x,y,z)zobrazte grafy funkcií y=5-x^2 z=cosx z=1/y
Matematika
Potrebuiem pomôcť s riešením tohto príkladu, potrebovala by som to mať vypracované v ľubovoľnom softvéri (napr.matlab, nie wolframalpha)V trojrozmernej súradnicovej sústave (o,x,y,z)zobrazte grafy funkcií y=5-x^2 z=viac z=1/y
Matematika- zlomky
3/5 žiačok z triedy cestuje do školy autom alebo autobusom, zbytok peškuje. Ak 3/4 žiačok ktore cestujú do školy používajú auto a 9 žiačok použiva autobus, koľko žiačok je v triede?
Matematika- zlomky
Farmár má krmivo pre koňa na dobu 27dní, stým istým množstvom jedla by mohol krmiť ovcu po dobu 54 dní. Na koľko dní by mu vystacilo krmivo keby krmil ovcu aj koňa naraz?
Matematika
Tri petiny ziacok chodi s dopravnym prostriedkom do školy. Dve petiny chodia pešo. Z troch stvrtin chodi 9 autobusom. Kolko ziakov je celkom.
vyjadrenie z rovnice
Ahojte. Prosím, ako vyjadrím túto položku z tejto rovnice?? Ďakujem veľmi pekne :) :)