Popíš hlavné ciele marketingu Slovenska v cestovnom ruchu.

Pekný deň všetkým, prosím vás neviete mi pomôcť s touto otázkou?
Dakujem vám pekne

1 odpoveď
Hlavným cieľom marketingu Slovenska v cestovnom ruchu je zvýšiť povedomie o krajine a jej turistických atrakciách medzi zahraničnými návštevníkmi. Konkrétne ciele môžu zahŕňať:

1. Zvýšenie počtu zahraničných turistov: Marketingové kampane a aktivity sa zameriavajú na prilákanie návštevníkov z rôznych krajín a regiónov. Cieľom je zvýšiť počet zahraničných turistov, ktorí navštívia Slovensko a prispievajú k hospodárskemu rastu krajiny.

2. Diverzifikácia produktov a služieb: Marketingové aktivity sú zamerané na propagáciu rôznych turistických produktov a služieb, ako sú napríklad kultúrne a historické pamiatky, prírodné krásy, wellness a spa, gastronómia a podobne. Cieľom je poskytnúť návštevníkom široké spektrum zážitkov a zlepšiť konkurencieschopnosť krajiny v rámci medzinárodného trhu.

3. Zvýšenie dĺžky pobytu a výdavkov turistov: Marketingové aktivity sa zameriavajú aj na podporu dlhších pobytov a zvýšenie výdavkov turistov počas ich pobytu na Slovensku.
Komentáre:
Miriam K.
Ďakujem za odborné vysvetlenie, ste zlatá, ďakujem ešte raz