Marketing - otázky
Dobrý deň prajem! Prosím Vás, vedeli by ste mi dať odpoveď na 2 otázky v oblasti marketingu? Ďakujem 🍀
Úloha 2 – Každú zisťovanú informáciu získanú výskumom o respondentoch: 1. graficky spracujte 2
1. graf (samozrejme, že najprv má byť zdrojová tabuľka, ale tá nie je povinná, vyplýva to aj z ukážky). Typ grafu si môžete zvoliť, no umiestnenie na strane treba dodržať podľa ukážky, 2. slovne ju popísať, 3. zhodnotiť výsledok - autor zhodnotí výsledok svojej práce kvalitatívne, t. j. opiera sa…
Povinnosti sprievodcu cestovného ruchu v prípade poistnej udalosti
Dobrý deň všetkým. Je tu niekto kto by vedel odpovedať na otázku, že aké sú povinnosti sprievodcu cestovného ruchu v prípade poistnej udalosti. Dakujem za odbornú radu
Uveď trendy uplatňujúce v riadení CR
Dobrý deň, vie mi niekto prosím poradiť? Ďakujem pekne za odpoveď a želám pekný slnečný deň
Ilustruj najčastejšie nedostatky poskytovania Služieb cestovného ruchu
Dobrý deň, prosím poradíte mi čo by ste zaradili do tejto otázky? ďakujem vám pekne
Uveď trendy uplatňujúce v riadení Cestovného ruchu
Dobrý deň, prosám vás o pomoc, vie mi s týmto niekto pomôcť, vopred ďakujem a pekné sviatky prajem
Popíš hlavné ciele marketingu Slovenska v cestovnom ruchu.
Pekný deň všetkým, prosím vás neviete mi pomôcť s touto otázkou? Dakujem vám pekne
Technicko organizačné zabezpečenie kongresového podujatia
Dobrý deň, prosím vás vie mi niekto poradiť s otázkou vysvetli význam technicko-organizačného zabezpečenie kongresového podujatia. pekne vám ďakujem a prajem pekný deň
Bod zvratu
Stanovte správnu cenu na základe analýzy krytického bodu (bod zvratu) → 800 ks stoličiek, fixné náklady 12 000€, variabilné náklady na ks 36€, určte základnú výšku ceny pri ktorej podnik dosiahne z tejto zákazky zisk vo výške: a.) 50 b.) 50, 55 c.) 57,25 d.) 68,70
SWOT analýza
Zdravim, vie mi niekto poradit - vyhodnocujem SWOT analýzu a chýba mi posledný finalny krok: 1Vynásobíme hodnotu Váhy s Hodnocením 2.Sečteme Interní část SWOT analýzi (Slabé a Silné stránky) 3. Sečteme Externí část SWOT analýzi (Příležitosti a Hrozby) 4. v poslednom kroku odpocitame interne…